vrijdag 3 november 2023

Angélique was jarig

Gisteren was Angélique jarig. Voor haar maakte ik deze mooie rozetkaart. De snijmallen zijn van CarlijnDesign, niet goedkoop maar wel weer iets heel bijzonders. Ik pakte de vogeltjes van MD erbij omdat ze vertelde over haar vader en dat hij zo van vogeltjes hield. Nu had ik net de nieuwe snijmallen van MD met de vogeltjes dus vond ik het wel passend. Van harte erbij en klaar. 

Ik link deze kaart bij:

Angelique had het pakketje al op tijd binnen dus daar was ik wel blij van.
Deze maand is het weer druk met verjaardagskaarten, vooral uit blogland. Lekker veel redenen om kaarten te maken. 

Alvast een fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Zoooooo, dit is wel een heel erg mooi kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Prachtig. Het kan zo aan de muur gehangen worden. Heel knap 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt geweldig! Het is een prachtige hanger, helemaal in mijn straatje, want niet alleen mijn vader genoot van de vogels, ik geniet ook ontzettend van de vogels in de tuin en ik zorg dat dat er best veel zijn. De hanger heeft een mooi plekje in de woonkamer gekregen en blijft daar minimaal een jaar hangen. Nogmaals dankjewel, ook voor de rest van de inhoud van het pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen