donderdag 30 november 2023

52 Weeks to Christmas - week 48

Woehoe. Wat schiet het op met de kerstkaarten. Ik heb even geteld en als het goed is heb ik er al genoeg. Maar mijn moeder wilde er ook misschien nog een paar hebben dus ik ga rustig door. Vandaag komt de kerstman niet met de slee maar met de motor. De stempel en snijmal zijn van Create a smile. Ze hebben mij per ongeluk 2x met de Duitse tekst gestuurd maar stuurden de Engelse voor de derde keer na. En de andere 2 mocht ik houden. Ik vind dit zo'n leuke kaart geworden. De stempel kun je ook gebruiken zonder dat het de kerstman is. Geef hem een andere kleur en het is opa op de motor haha. 



Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 48

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

11 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart met de vrolijke kerstman!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart, fijn dat je al genoeg kerstkaartjes hebt..
    Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit.DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een moderne kerstman op de motor Emily....leuk kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die kerstman op de motor.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een snelle kerstman! haha! Leuk gedaan en een leuke stempel van de kerstman! Mooi kaartje! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappige kerstman op de motor, Emily! En heel leuk model kaart!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kerstkaart met santa op de motor Emily!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd is dit met de kerstman op de motor, leuk model ook.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stoere kerstman rijdt daar rond op zijn motor.
    Erg leuke kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk!!🥰
    Wat goed opgelost, met de tekst en wie weet kan je de Duitse tekst ook eens gebruiken.
    Ik zie wel wat mogelijkheden met het (Kerst)mannetje, leuk als er bijvoorbeeld iemand 50 wordt🫣

    BeantwoordenVerwijderen