donderdag 16 november 2023

52 Weeks to Christmas - week 46

Ik kwam er wel achter dat ik even nog flink door moet werken voor de kerstkaarten, heb er meer dan 50 nodig. Maar dat is geen probleem. Ik laat jullie deze week gewoon weer een mooie kaart zien. De kleurencombi zag ik voorbijkomen en dat vond ik zo mooi. Ik ben weer tevreden.


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 46

Ik ga vandaag de inkopen voor het sinterklaasfeest op het werk doen samen met een collega. Ik heb al een hele lijst met wat ik moet halen voor mijn bewoners. Ik vind dat toch altijd leuk om te doen. 
En vanavond ga ik met mijn moeder, broer en schoonzus naar Bökkers. Zeker zin in. 
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart in mooie kleuren. Die stans heb ik ook nog ergens, maar weer eens opduikelen want toch wel erg leuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie strakke kaart !!!!
    Veel plezier vanavond !
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook weer leuk Emily!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh.. ben benieuwd hoe het was bij Bökkers!
    Je kaart is er leuk! Dat paardje heb je in mooie kleuren in elkaar gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart in vrolijke kleuren.
    Een drukke dag vandaag maar het klinkt wel leuk allemaal. Veel plezier!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al even niet gereageerd maar wat een mooie kaarten blijf je maken. Veel plezier met inkopen doen voor Sinterklaas. Altijd leuk om kadootjes voor een ander te kopen.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, dit fantasie paard.
    Mooie kleuren inderdaad, ik val daar ik wel voor af en toe, anders dan anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, Emily, met dat Zweedse paardje. En ik moet er eigenlijk ook nog heel wat, ik zie wel hoe ver ik kom met zelfgemaakte.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kerstkaart, het is zeker een mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen