zaterdag 18 november 2023

hamster van harte

Deze kaart maakte ik voor Lisanne. Ik maakte weer een rozetkaart, ik vind ze zo leuk om te maken. Het lijkt alsof ze niet recht op elkaar zitten maar de kaart is iets gedraaid met de foto. En toen ik erachter kwam zat de kaart al in de brievenbus haha. Dus geen andere foto. Ik vind de hamstertjes heel leuk dus mochten die voorop de rozet. 







Bökkers was echt geweldig. Wat een gaaf optreden.


Fijn weekend lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily

 

5 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren bij elkaar.
    Haha, ja, soms zie je iets op de foto wat in het echt niet zo is.
    De gashaard zijn inderdaad heel schattig.
    Leuk, Bökkers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staan die hamsters gezellig op deze rozetten-kaart.
    Fijn dat jullie genoten hebben bij het concert.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enige ronde kaart is het! En die hamsters poseren er zo mooi op!
    Wat leuk dat je foto's deelt van Bökkers. Ik geloof het meteen dat het een superavond was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie rozet, zo leuk met de hamsters.
    Volgens mij kunnen die mannen de zaal wel plat krijgen, tof dat je erbij was!

    BeantwoordenVerwijderen