dinsdag 14 november 2023

Gnomes

Bij 4 season's vragen ze gnomes op de kaart. Omdat er best wel wat jarigen zijn in november maakte ik er een rozet verjaardagskaart van met de leuke gestempelde en gestanste gnomes van MD. Ik heb ze ingekleurd met potlood. Ik vind hem aardig gelukt, in het echt zijn ze iets feller kwa kleur. Maar ik kan de kaart wel ook mooi linken bij kleuren met potloden, daar mag alles namelijk deze challenge.

Ik link deze kaart bij:

Ik heb vanmiddag teambespreking, verder vrij vandaag. Deze week heb ik het rustig wat diensten betreft. Volgende week wel weer meer. Altijd onregelmatig mijn rooster.

Fijne dinsdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

10 opmerkingen:

  1. Leuk idee om er een ronde kaart met gnomen van te maken. Het blijft moeilijk om kleuren er net zo sprankelend uit te laten zien als in het echt. Toch zie je goed dat het een mooie kaart is. Jouw baan is geen 9-5 baan. De onregelmatigheid heeft op drukke momenten een nadeel en op rustigere momenten heb je wat meer tijd voor jouw hobby's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje met de gnomes Emily!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt de smaak goed te pakken met de rozettenkaarten.
    Mooi deze zo in het rood met de gnomes in de schijnwerpers.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, deze is ook weer heel leuk, zo vrolijk met het rood en gezellige bloemetjes en gnomes! Het kleuren gaar je goed af, tof dat je meedoet bij Kleuren met Potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk deze kaart! En lekker is dat toch wel, die onregelmatige diensten. Dan heb je vrij op dagen dat anderen werken! Ik vind het altijd heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke vrolijke kaart en mooi gekleurd. Dankjewel voor het meedoen aan de Kleuren met Potloden challenge.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. War een gezellige rozet-kaart is het geworden met de leuke gnomes! En tof dat ik em mocht ontvangen voor mijn verjaardag, dankjewel!!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke gnome staat er op je kaart.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is eens wat anders dan een rechthoekige kaart. Prachtige achtergrond en wat zijn de gnoomtjes ontzettend leuk!
    Dankjewel voor je deelname bij Kleuren met Potloden!
    grt Angela
    DT KmP

    BeantwoordenVerwijderen