donderdag 23 november 2023

52 Weeks to Christmas - week 47

Mijn lijstje met mensen die een kaart krijgen met kerst wordt steeds langer, leuk als er mensen mij nog mailen omdat ze ook kaarten willen uitwisselen. Ik word er vrolijk van. Betekent ook dat ik steeds meer kerstkaarten moet maken hihi. 
Deze week maakte ik een gnoom kaart. Ik pakte de challenge met sketch van KIC en 4 season's blog voor de gnomes. Ik pakte het blok van de Action erbij met de gnomes. Die vind ik zo leuk. 
Ik ben weer tevreden erover.


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 47

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

16 opmerkingen:

  1. Een leuk label met die gnome Emily.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk label met die gnome erop Emily.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke vrolijke kersttag!!
    Gezellig dat je meedoet vandaag met een wekelijkse kerstkaart.
    Fijne dag, lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart met je kabouter, Emily! En leuk dat de kaartenstuurlijst groeit. Doet ie bij mij ook, dankzij bloggen.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke labelkaart heb je gemaakt Emily!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke labelkaart zo in het rood met het leuke blok, je gnoompje staat er leuk bij.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een leuk label gemaakt met de sketch. Ik vind het papier met de gnomes erg leuk zo gecombineerd met de gnome op de onderste cirkel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh!! Wat is deze leuk geworden. Dat blok is ook zo leuk, he? En wat leuk dat je steeds meer kaarten moet maken. Zo begon het bij mij ook en nu moet ik er wel 80 maken geloof ik.....maar dan krijg ik er ook zoveel en dat staat zo gezellig aan de lijn in mijn woonkamer. Maar eerst de verjaardagskaarten natuurlijk. En ik heb vandaag je pakketje gekregen! Het zit nog dicht, maar je maakt me nieuwsgierig! Wat voor kaart zal daar in zitten!!??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuke uitwerking van de sketch, bedankt voor je deelname bij KIC.
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat knap gemaakt.
    Ik heb dat blok papier ook (heb je vast wel gezien) en vind het achtergrond dp zo leuk, maar ook druk, ik weet niet zo goed hoe ik het kan verwerken. Nu zie ik hier bij jou dat het echt hartstikke leuk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke labelkaart in de rood met witte tinten Emily en wat een leuke sketch.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superleuke labelkaart met die vrolijke gnomes. Ik vind dat blok ook zo leuk, maar vind het een beetje lastig om te gebruiken, ik pak toch meestal andere blokken. Haha, mijn lijst wordt ook steeds langer, heel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super, prachtige uitwerking van de Label met Sketch
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi label is het geworden, erg leuk!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien (52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen