donderdag 9 november 2023

52 Weeks to Christmas - week 45

45 kerstkaarten. Zo ver heb ik het al. Ik heb van de week een lijstje gemaakt en ik kwam erachter dat ik ook zeker wel een hele stapel kaarten nodig heb, dus ik mag nog flink aan de slag. Ik maakte alweer een kaart met de rozetsnijmallen van Carlijn design. De plaatjes zijn van een blok van de action. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 45

Van veel blogvriendinnen heb ik ondertussen wel een adres om een kaartje naartoe te sturen. Maar voor de rest, mocht je het leuk vinden om een kerstkaart van mij te ontvangen en mij er ook 1 terug willen sturen. Stuur mij dan een mailtje: emilyboutens@gmail.com.

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

15 opmerkingen:

  1. Wat MOOI gedaan Emily!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk effect zo op die rozet. Hele mooie kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje met leuke plaatjes! I ❤️ husky's 😊, dus van mij krijg je alleen maar lovende woorden. Liefs, Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Emily. Wat een leuke combinatie de donkerblauwe rozet en het plaatje met het lichtblauwe autootje met de husky's.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooi kaartje geworden! Ik ben ook bezig geweest met dat boek, daar staan mooie dingen in he? Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart in mooie kleuren, wat een leuke plaatjes ..
    Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje Emily. Er is veel te zien en dat vind ik vaak heel knap, omdat ik er zelf niet zo goed in ben. Succes met de kerstkaarten. Ik moet ze nog tellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart met heel mooie afbeeldingen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief kaartje heb je gemaakt en lief plaatje uit dat leuke blok.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart, mooi met die rozet er achter.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook dit is een heel mooie rozet, heel origineel zo. Ik denk dat de ontvanger er net zo blij mee is als ik met mijn verjaardagsrozet. Mooie plaatjes zijn dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart!
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart weer Emily! Leuk met zo'n rozet!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi !!!!
    Tja , nooit genoeg kaarten ...
    Wel fijn toch , leuk om te sturen en heel leuk om te ontvangen !
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen