woensdag 21 juni 2023

Dino Dex

Vandaag weer even een haakblogje. Ik heb namelijk weer een knuffel gemaakt voor mijn neefje Max. Deze keer is het Dino Dex, van HappyHooked. Ik had het geluk haar winactie op instagram te winnen en won daarbij, naast haar patroon, ook 5 bollen Durable Velvet. Wat kun je daar blij van worden. Ik koos mooie primaire kleuren uit. Inmiddels is de eerste Dino Dex klaar. Hopelijk is Max blij met een tante die hem verwend met knuffels hihi. De kleine knuffeltjes van de laatste keer, heeft hij regelmatig bij zich. Het eendje vloog laatst nog door de Aldi toen mijn moeder daar met hem was. Hahaha. 







 

5 opmerkingen:

  1. Ooooh, dat zijn leuke prijzen om te winnen!!
    Wat gaaf.
    Het is een schatje, die Dex, daar gaat Max vast lekker mee knuffelen. Volgens mij is het hekje zacht knuffelbeer gaten?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leukerd Emily! Zeg eens eerlijk: heb je hem zelf ook even geknuffeld? Die Dino is toch onweerstaanbaar! Max vindt deze vast ook geweldig. Haha, grappig dat het eendje vliegles kreeg 😄
    Zo jammer dat Nevv niet van knuffelbeestjes houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enige dino heb je voor je neefje gehaakt. Echt super zeg! Ik denk dat Max wel blij is met zo'n tante. Stel dat het eendje kwijt was geraakt.. had ij vast wel een nieuwe gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ongetwijfeld is Max met zo'n knuffels-hakende tante! En wat een leuke prijs heb je gewonnen zeg, mooie kleurtjes heb je uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen