dinsdag 13 juni 2023

Arm schaap

Ik volg veel mensen via blogs en instagram. Iemand van een haakblog, die ik ook via instagram volgde. Vertelde over de verjaardag van haar dochter die ook nog eens long-covid heeft. Ik stuurde haar een DM met de vraag of haar dochter het leuk zou vinden om een kaartje te ontvangen. Nou, dat zou ze geweldig vinden. Dus zo gezegd, zo gedaan. Ik maakte een mooie kaart en besloot er een schaapje op te doen. Ik was dat bij iemand anders tegengekomen. 'arm schaap' vond ik wel grappig. Mooie bloemetjes en klaar. De ontvangster was er heel blij mee en ook de tekst vonden ze grappig. Heel fijn.


Fijne dinsdag lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily



 

2 opmerkingen:

  1. Haha, héél leuk, dat "arm schaap".
    Het is een lief kaartje, daar zal de ontvanger vast iets van opgeknapte zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een superleuke aaibare kaart! De kleurtjes passen mooi bij elkaar en de tekst is heel grappig. Knap van dat schaap om door de krans te springen!

    BeantwoordenVerwijderen