donderdag 29 juni 2023

52 weeks to Christmas - week 26

Beetje later als normaal maar hier is mijn kerstkaart van deze week. Mijn neefje was er vanochtend, omdat de kindergarten dicht is. En vanmiddag had ik teambespreking. Bij terugkomst direct begonnen aan mijn kerstkaart. Ik heb de nieuwe mal en plaatje van MD gebruikt. simpel DP en klaar. 
Ik ga eens tijd proberen te maken om ingewikkelde kerstkaarten te maken. Ik heb nog leuke mallen liggen die ik nog niet gebruikt heb. 

Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 26

En kijk dan. Een collega heeft dit gemaakt voor het hele team. Een heel leuk ijsbakje met een ijsmix erbij. Zo leuk en lief. Als attentie voor de drukke zomerperiode. 

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

8 opmerkingen:

  1. Het hoeft niet altijd ingewikkeld om leuk te zijn. Mooie kaart zo.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart.....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie achtergrondstans, heel effectvol! Zo heb je snel een prachtige kaart.
    Leuk dat cadeautje, blijkt waardering uit.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kerstkaart met het Winterkoninkje en de mooie nieuwe stans.
    Ik ben benieuwd wat je nog in gedachte hebt, het worden vast prachtige kerstkaarten.
    Wat gezellig dat Max er was, ik was vanmiddAg bij Nevv.
    Een heel leuke, lekkere, lieve attentie van je collega.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kerstkaart, leuk om op je neefje te passen....ouders ook uit de brand...succes met de leuke attantie benieuwd of er lekkere ijsjes worden gegeten.
    Gezellig dat je er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Emily! Prachtige stans is dat! En wat leuk dat je op Max mocht passen. Ik mag over een paar weken ook weer twee dagen oppassen. Zo leuk.
    Even wat anders dan werken....
    En die collega van je heeft zeker heel iets leuks gemaakt voor de collega's.
    Die ga ik onthouden! Erg origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt. Wat een fantasie. Lieve collega die jullie met de achterliggende gedachten dit kadootje geeft.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart maakte je, Emily. Leuk voornemen om "ingewikkelde" kerstkaarten te gaan maken.
    En lieve attentie van je collega!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Ik reageer dit keer wat later, had afgelopen week even geen internetbereik :-)
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen