donderdag 15 juni 2023

52 Weeks to Christmas - week 24

Vandaag even een 'ik heb compleet geen inspiratie' kerstkaart. Het wilde gewoon niet lukken. Maar ik heb nog leuke blokken van decotime met uitdrukbare plaatjes. Niet heel creatief maar wel een leuke kerstkaart als resultaat. Volgende week weer een creatieve kerstkaart. Haha.


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 24

Morgen bestaat mijn blog 10 jaar. 10!!!! jaar. Onvoorstelbaar gewoon. Ik ga sws een leuke give-away doen dus kom morgen zeker even kijken.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. het is een super leuke kaart geworden ....ja die inspiratie is hier ook weggebrand door de zon denk ik.
    Gezellig dat je er weer bij bent met dit warme weer met een kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een toch wel een heel leuk kaartje geworden, hoor!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo! 10 jaar! Net zolang als Knutsels en Kadootjes! Wat leuk.
    Jij bent er jong mee begonnen.
    Je kaart is erg leuk en gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zulke blokken zijn een uitkomst als je weinig inspiratie hebt. Het is een gezellig kaartje geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 10 jarig blog! En ik vind het een leuke kerstkaart, handig juist dat dat soort blokken bestaan voor als je geen inspiratie hebt.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC ondanks de temperaturen.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch knap dat je dan vandaag zo'n mooi kaartje laat zien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien had je iet zoveel inspiratie (begrijpelijk met dit weer), maar je hebt toch een leuke kerstkaart gemaakt met die leuke plaatjes..

    BeantwoordenVerwijderen