vrijdag 2 juni 2023

Blauwe bloemen

Nog een verjaardagskaart die ik dinsdag maakte. Deze ben ik weer heel blij mee. Ik gebruikte de sketch van 4season challenge blog. Deze gaat naar een instavriendin. De bloemen stempelde ik met wit en daarna met embossingpoeder eroverheen. Dat hield niet helemaal dus besloot het na te tekenen met wit potlood en uiteindelijk nog met een witte gelly roll pen. Ik vind het resultaat echt heel leuk geworden. Het DP vind ik zo mooi. Echt prachtig. De kaart is weer geslaagd.


Ik link deze kaart bij:
4seasonsChallengeblog: challenge #68

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart, je hebt heel mooie kleuren gebruikt. Het dp is zeker prachtig. Je hebt het goed opgelost door de stempel met potlood en gelpen bij te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige uitvoering van onze sketch.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij 4-SCB.

    Groetjes Nelly (DT4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een mooie, fleurige kaart volgens de sketch! Bedankt voor nog een deelname aan onze challenge. grtz Colien {4 Season blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dat witte contrast van de bloemen! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons Sketch challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een geslaagd kaartje. Mooi dp en hele mooie bloemen op de blauwe cirkel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook mooi geworden! Leuk met die witte bloemen op dat blauw.

    BeantwoordenVerwijderen