vrijdag 23 juni 2023

Lift challenge 180

Ik zag hem al zo vaak voorbijkomen, de huidige lift challenge. Ik vond hem zo leuk dat ik ook een poging wou wagen. Een vriendin van mij is zwanger en zij weet niet wat ze krijgt. Ik maakte een kaart voor haar en haar man om hun te feliciteren met de zwangerschap. Ik gebruikte de 'baby' tekst van Marianne Design en stanste die uit roze en blauw. 'jullie worden papa & mama' erbij en klaar is de kaart. Ik ben heel benieuwd wat ze ervan vindt.


Ik link deze kaart bij:
Lift challenge: challenge 180

Alvast een fijn weekend gewenst lieve mensen. Ik mag vanavond een avonddienst werken en daarna lekker weekend, mag ook wel na 2 weekenden achter elkaar werken.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Naaaaaaa, kijk op mijn blog!!
    Wij hebben een beetje hetzelfde idee gemaakt en toch anders.
    Leuk hoor, deze baby kaart.
    Zo goed bedacht, roze en blauw. Het lijkt simpel, maar verzin het maar.
    Natuurlijk is je vriendin hier blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk als baby kaartje! Lieve kleurtjes horen daarbij. Schattig kaartje en mooie lift en heel leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, wat een gave kaart! Zo goed bedacht met "baby" in roze en blauw!
    Werkse en een heel fijn vrij weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gedaan!
    Geniet van je vrije weekend.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk Emily! En wat raar ik weet eigenlijk dat ik al gereageerd had, maar misschien omdat ons internet zo traag was of het niet deed opeens dat de reactie niet geplaatst is. Ik vind het in elk geval een heel leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig babykaartje Emily! Dankjewel voor de bijdrage aan de liftchallenge

    BeantwoordenVerwijderen