Hallo, hier een extra kerstkaart van mij. Bij 52 weeks to Christmas is nu de nieuwe challenge lopende en ik wilde graag direct meedoen. Omdat ik volgende week op vakantie ben en ik niet weet hoe makkelijk dat linken vanaf de telefoon gaat, dus doe ik het nu alvast. De challenge is: geen groen of rood en een vleugje zilver. Ik koos voor een simpele kaart, daar hou ik van. De mooie rieten krans van MD met een mooie kerstroos. Mooi DP met de kerstman en fijne feestdagen in zilver metallic op de krans geplakt. Ik ben weer zeer tevreden. Het schiet mooi op met de kerstkaarten, ik heb er een extra bak voor gehaald.
Ik link deze kaart bij:
52WTC: challenge juli
Fijne dag.
Lieve groetjes,
Emily















