zaterdag 30 juli 2022

52 weeks to Christmas - challenge juli

Hallo, hier een extra kerstkaart van mij. Bij 52 weeks to Christmas is nu de nieuwe challenge lopende en ik wilde graag direct meedoen. Omdat ik volgende week op vakantie ben en ik niet weet hoe makkelijk dat linken vanaf de telefoon gaat, dus doe ik het nu alvast. De challenge is: geen groen of rood en een vleugje zilver. Ik koos voor een simpele kaart, daar hou ik van. De mooie rieten krans van MD met een mooie kerstroos. Mooi DP met de kerstman en fijne feestdagen in zilver metallic op de krans geplakt. Ik ben weer zeer tevreden. Het schiet mooi op met de kerstkaarten, ik heb er een extra bak voor gehaald.


Ik link deze kaart bij:

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

vrijdag 29 juli 2022

Hoera een zoon

Een vriendin van mij is moeder geworden. Zoontje Kick is geboren. Gisteren ging ik namens onze vriendenclub bij haar langs op kraamvisite. Natuurlijk maakte ik zelf een kaart. Met de leuke ballon van Marianne design. De baby zit in de ballon. Haha. 
Ook maakte ik iets speciaals voor haar. We kennen elkaar als vrienden van onze bijbaan bij de Hema. We werkten samen in het horeca gedeelte en daar is een langdurige vriendschap uit ontstaan. Nu heb ik al een tijd een silhouette cameo, een plotter. Nu leek het mij leuk om een echt 'HEMA' ding te geven. Ik besloot het logo van de Hema op een rompertje te persen, gewoon voor de lol. Ze vond het heel erg leuk kan ik je vertellen.



Fijne dag. Bedankt voor al jullie lieve reacties telkens weer hier op mijn blog :-) 

Lieve groetjes,
Emily


 

donderdag 28 juli 2022

52 weeks to Christmas - week 30

Hallo, was ik weer met een kerstkaart, of kerstkaarten. Ik maakte er voor de verandering eens 2 achter elkaar, hetzelfde en toch anders. Ik gebruikte weer de leuke stempels van Marianne design en kleurde deze mooi in. Ik vind ze erg leuk geworden, hoewel ik bij de sneeuwpoppen wel een andere kleur erbij had kunnen gebruiken. De kleuren blauw zijn wel allemaal anders. 




Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 30

Ik ga vandaag gezellig op kraambezoek. Hoe ziet jullie dag eruit?

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

maandag 25 juli 2022

2x bruiloft

Mijn 2 beste vriendinnen zijn getrouwd. Ik stipte hun al een klok als cadeautje, Klik hier om naar het bericht te gaan. Nu maakte ik voor de bruiloft een mooie kaart om te geven met de gevulde envelop haha. 2x bijna dezelfde kaart maar door de DP om te draaien toch weer even anders. 



Ik ga lekker rustig aan doen, want ik heb lekker vakantie. Een knuffel in elkaar zetten, kaarten maken, ik weet nog niet wat ik ga doen. Wat gaan jullie doen?

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

donderdag 21 juli 2022

52 weeks to Christmas - week 29

Donderdag, kerstkaartendag. Vanochtend was het eindelijk te doen in de serre, waar mijn kaartenspullen staan. Ik maakte deze leuke kerstkaart, met de nieuwe kleine stempeltjes van Marianne Design. Ik had ze al wel gestempeld liggen maar nog niks mee gedaan. Verder niet veel over te zeggen. Ze zijn verhoogd opgeplakt, dat geeft een leuk effect.

Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 29

ik zeg het niet altijd maar bedankt voor al jullie lieve reacties. Zo leuk om te lezen, echt hartverwarmend. 

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

dinsdag 19 juli 2022

Een kaartje vol geluk

Voor die collega die weggaat maakte ik natuurlijk ook een kaart, het cadeau kun je zien in mijn vorige post. Ik maakte een mooie kaart met klavertjes vier. Leek mij leuk.
Nu heb ik mijn hobbyplek in de serre. Een hele fijne plek want je hebt super veel licht. Nu heb ik de kaart een beetje lang in het licht laten staan (normaal zitten ze in een box met zwart deksel) en nu is de achtergrond die ik gemaakt heb, helemaal vervaagd haha. Ik vond hem nog steeds mooi dus heb het maar zo gelaten. Maar hieronder kun je wel mooi het verschil zien. hihi.



Ik wens jullie een hele fijne dag. 
Doe het rustig met deze hitte. 

Lieve groetjes,
Emily

 

zondag 17 juli 2022

Dots of Hope

Zoals jullie weten werk ik de zorg, de gehandicaptenzorg om precies te zijn. Ik werk in een fijn team met leuke collega's. Onder deze collega's sta ik echt bekend als een creatieveling, haha. Iedereen weet ervan. En soms wordt er dan aan je gedacht. 1 collega heeft net een verbouwing van de badkamer achter de rug en had tegels over. Ze wist dat ik ook als hobby stippen heb, dus vroeg ze of ik wat kon met die tegels. Ik zag direct weer duizend mogelijkheden dus nam ik ze graag van haar aan.
Nu wil het dat deze collega ons per 1 augustus gaat verlaten voor een nieuwe uitdaging. Heel jammer natuurlijk want ik werk graag met haar samen.
Ik wil haar graag een cadeau geven ter afscheid en besloot om een tegel voor haar te stippen. Heb er nu al lol aan dat ik haar haar eigen tegel gepimpt terug ga geven, ik weet zeker dat ze dat kan waarderen. Ik koos voor blauwtinten en groen omdat dit rustgevende kleuren zijn, die ik bij haar vind passen. Ik voegde bruin toe en een heel klein beetje geel, voor zonneschijn haha. 
Het patroon is van stipstijl en heet Dots of Hope, wat ik ook weer passend vind omdat ze nogal een zware tijd achter de rug heeft en nog mee bezig is eigenlijk. 
Ik hoop dat ze dit een mooi plekje in haar huis gaat geven. 






Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily