zaterdag 31 augustus 2024

jubileum

Mijn schoonzusje werkt op een zorgboerderij waar ouderen dagbesteding kunnen krijgen. Haar ouders zijn deze boerderij gestart en nu hebben zij en haar zus het overgenomen. Ook bestaat de gasthoeve al 15 jaar en dat werd laatst gevierd. Mijn ouders gingen er naartoe (ik moest werken) maar ik maakte wel een kaart. Het heet gasthoeve de zonnebloem dus het moest wel iets met zonnebloemen worden. Ik pakte de grote zonnebloem van MD en stanste hem 2x uit. Ik bewerkte de randjes met inkt en kreeg een heel mooie effect. De tekst paste uiteindelijk niet perfect in het rondje maar hey, het is handwerk en hoeft niet perfect.


Ik heb nu eindelijk vakantie. Heerlijk 3 weken niks. We gaan ook nog lekker op vakantie, naar Tsjechië dit jaar. Ik zal proberen bij jullie langs te blijven komen in de vakantie, maar kan niks beloven.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart voor De Zonnebloem. En dat de tekst niet helemaal past werd je vast vergeven.
    Fijne vakantie in Tsjechië. Jaren geleden ooit 1x geweest. Mooie natuur daar.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat fijn dat je vakantie hebt! Heerlijk genieten hoor! Je kaart is vrolijk en heel mooie en warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, de zonnebloem straalt helemaal, erg mooi gemaakt! Ook de tekst er in heb je mooi gedaan, geeft helemaal niet dat het niet precies past.
    Ah, lekker op vakantie! Veel plezier, Tsjechië is een mooi land met veel mooie natuur.
    Vandaag was mijn moeder bij mij aan het eten en opeens stond ze op van tafel en liep naar het rekje met verjaardagskaarten van afgelopen jaar. "O, wat mooi die rozet! Zo leuk met die vogeltjes!" Een compliment aan jouw adres 😉, ik beloofde haar het aan jou door te geven, bij deze.

    BeantwoordenVerwijderen