dinsdag 20 augustus 2024

Max 3 jaar

Gisteren was mijn neefje Max jarig. 3 jaar alweer. Wat wordt hij al groot. Ik maakte voor hem ook een wiebelkaart. En het kan niet anders, er kwam een trekker op. Hij is helemaal geobsedeerd door trekkers, zo leuk om te zien. Hij kreeg ook een trekker van mij, met bomen en een grijper. Hij vond het helemaal geweldig. 
Hij is ook wel gek op dino's dus zette ik een dino op zijn trekker aanhanger. Max 3 jaar kon niet ontbreken en klaar. 


Max was uiteraard drukker met zijn cadeaus als met de kaart. Maar ik hoop dat hij ze later ooit nog eens nakijkt :-)

Ik heb nu 2 dagen vrij en mag ik er weer 4 werken. Even lekker genieten van knutseltijd. 

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart, helemaal in het straatje van Max! Die trekker is echt stoer en extra stoer met een dino erbij.
    Jeetje, dat hij alweer 3 is, nog gefeliciteerd met hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk deze kaart met trekker en dino! Jesse is nu ook in de dino periode! Helemaal gek van! Je schommelkaart is zo leuk met nam en leeftijd erop!

    BeantwoordenVerwijderen