woensdag 21 augustus 2024

'Miauw' voor Max

Ik vroeg Max vorige week of ik nog een knuffel voor hem moest haken. Ja, een miauw. Oftewel een kat. Welke kleur. Grau. Ja, half Duits hè. Ik zocht mijn zachte chenille garen erbij en een patroon van Happy Hooked. Ik begon er donderdagavond aan. Maarja, Max was er dus hij was vooral bezig met van alles. Vrijdag wilde Max graag lekker in huis zijn en spelen dus ik had best wel tijd om te haken. Ik haakte heel snel deze kat en de kat kon voor 17 uur weer mee met Max terug naar huis. Helemaal blij was hij ermee. Ik vind hem ook heel leuk geworden. Lekker zo'n snel project.







Fijne woensdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Je kaartje voor hem is ook leuk! Maar wat haakte je snel deze kat, hoog knuffelgehalte! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je dat snel gedaan!! Dat vind ik razend knap. Sowieso dat je een dier kunt haken, maar dan ook nog in dit tempo! Petje af, want hij is ook nog eens hardstikke leuk en ik snap dat Max er helemaal blij mee was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zeg, dat was turbo-haken! En wat is ie leuk! Het zou mij niets verbazen als Max Miauw overal mee naartoe sleept.

    BeantwoordenVerwijderen