donderdag 8 augustus 2024

52 Weeks To Christmas - week 32 '24

Hier mijn kaart voor week 32. Het schiet lekker op zo. Ik ga zo langzamerhand eens een lijst maken van hoeveel kaarten ik nodig heb. Haha. 
Ik gebruikte deze week de nieuwe mallen van Marianne Design en de bloemen bovenop zijn van Spellbinders, zo blij mee. 
Ik gebruikte de challenge van 52WTC: Ik koos voor de diagonale bingo: hert, kerstballen en ster. Dat is geloof ik wel gelukt. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 32

Dit is dag 4 van de 5 werken deze week. Maar wel een korte dienst vandaag tot half 11. Ook wel een keer lekker.
Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met deze nieuwe stans.
    Werkse vandaag! Ik vier nog een dagje vakantie!
    groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart, heerlijk korte dienst mag ook weleens toch.
    Gezellig dat je meedoet.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kerstkaart, dat plaatje past prachtig in die kerstbal en die toef erop past perfect wat verhouding betreft, maar ook qua kleur.
    Werkse vandaag, ga ik ook doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer een mooie stans erbij.
    Wat een mooie kaart is dit.
    Oeh,5 dagen werken, pittig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart heb je met deze kerstballen stans gemaakt, leuk met de kerstrozen toef! Lekker zo'n korte dienst met het mooie weer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart voor de uitdaging . Een mooie stans ook en een mooi kaartje gemaakt. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje is het geworden, die kerstbal zag ik eerder vandaag ook al voorbij komen, is er leuk zeg, en vooral omdat je er iets in kan plaatsen. Lekker een kort dagje werken, geniet van je dag vandaag. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kerstkaart met de duidelijk populaire kerstbal . Leuk het frisse rood erbij van de poinsettia en de tekst.
    Dank je wel voor je deelname aan de bingo challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi !!!!!
    Mooie kerstbal !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Emily! Ik zag er al een boel vandaag met deze nieuwe mal. Hij is erg mooi! En wat heb je een bijzondere kleur gekozen naast het legergroen. Mijn lievelingskleur, dat wel, maar wordt nog een kluif voor me met legergroen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kerstkaart met deze mooie mallen. Ik heb even getwijfeld of ik deze MD mal ook zou kopen en heb het niet gedaan. Niet omdat ik 'm niet mooi vind maar omdat ik even mijn centjes aan iets anders wil uitgeven ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kerstkaart met heel mooie kerstbal stans. Leuk aangekleed.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooie kerstbalmal, prachtig kaartje! Fijn dat je meedoet met onze bingochallenge.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen