donderdag 1 augustus 2024

52 Weeks To Christmas - week 31 '24

Ik heb weer inspiratie gehaald van het blog van Daphne. Ze maakte zo'n leuk kaartmodel, die wilde ik ook uitproberen. Ik maakte er deze week de kerstkaart mee. En een kaart voor een jarige collega, die ik later laat zien. Ik gebruikte verschillend dp en zwart papier voor de basis. Ik vind hem heel tof geworden. 




Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 31 

Zo lag Browny er gistermiddag bij. Gek dier.

Ik heb ondertussen alweer een nieuw haakproject op de naald staan. Dit patroon mag ik testhaken voor haakmelief. Gisteren was het buiten prima te doen in de schaduw. Lekker zitten haken met een luisterboek aan. 

Vandaag mag ik weer een vroege dienst werken, en daarna geen tijd voor haken denk ik. Mijn neefje is er weer en blijft ook slapen.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

10 opmerkingen:

  1. Het is je goed gelukt om het model na te maken, een heel leuke kaart, aangekleed met mooie papiertjes en gezellige plaatjes.
    Mooi haakwerk! Wel wat warm om nu aan te werken denk ik.
    Veel plezier met Max!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en heel leuk model. Een mooi haakwerk in een leuke kleurcombinatie. Geniet van je dag!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kaart is prachtige geworden knap hoor leuk model, heerlijk om elkaar te inspireren.
    Mooi haakwerk om lekker onder boom te doen.
    Gezellig dat je meedoet met de bingo uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry, dat je meedoet met een wekelijkse kerstkaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een heel mooie kaart gemaakt met dit aparte modelletje! Je haakproject ziet er leuk uit in deze mooie kleuren. Veel plezier met je logé!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi modelletje heb je gebruikt! Top met al die mooie kerstkleurtjes en mooi papier! Helemaal te gek! En je haakwerk ook knap hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geeft dat ook een leuk effect, dit model als Kerstkaart.
    Leuk zoals de ronde tekst op de kaart zit, dat heb je héél creatief opgelost vind ik.
    Leuk hè, elkaar inspireren.
    Dat haakproject ziet er nu al mooi uit, wat leuk dat je mag proefhaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk effect deze kaart en wat een mooie haakproject ben je aan het maken.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een toffe kaart, leuk modelletje.
    Dat ziet er een mooi haakwerk uit, wat bijzonder dat je mag proefhaken!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja! Dat model kreeg ik van Daphne en heb ik als basis klaar liggen! Leuk he? Die van jou is heel gaaf geworden! Veel plezier met Max!

    BeantwoordenVerwijderen