dinsdag 13 augustus 2024

Welkom kleintje

Voor Marloes, die ik via instagram ken en volg, maakte ik deze kaart voor de geboorte van haar zoontje Floris Robert. Ze had zelf elke keer al dingen met pinguïns, dus die wilde ik ook bij het kaartje gebruiken. Ik maakte een wiebelkaart voor haar.
Ik pakte er een paar leuke etuis van mijn moeder bij in en klaar. Het pakketje gaat vandaag op de post.


Deze post is van 700ste post op mijn blog. Wauw, wat een mijlpaal. Ik ga een kleine give away doen voor alle mensen die reageren onder deze post. 

Ik mag vandaag een vroege dienst werken. Het is echt zomer.

Fijne dinsdag. 

Lieve groetjes,
Emily


 

5 opmerkingen:

  1. Oh, wat een enorm leuke kaart! Het papier, de stans en het model zijn heel goed bij elkaar gekozen. Ik denk dat veel van het kraambezoek de kaart even zullen aantikken om te laten schommelen.
    Gefeliciteerd met je mijlpaal, op naar de duizend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Ik reageer niet zo vaak meer (heb meer met haken dan met kaarten maken), maar wil je zeker feliciteren met je 700e bericht 🎉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leukerd.
    Altijd leuk, zo'n schommelkaart. En leuk om er een etui bij te doen, dat is een lief pakketje om te ontvangen en ik ken het weten.
    Ik heb ooit, lang geleden eens een "tasje/zakje" van jou gekregen, gemaakt van tafelzeil, met en rits.
    Die gebruik ik nog!!
    Gefeliciteerd met je 700ste bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Heel lief! Ik kreeg van jou een hele tijd geleden een kaart met de mooie bloemen van Spellbinders. Ze ligt nog steeds op mijn bureau en door jou heb ik de mallen ook zelf gekocht. Proficiat met je 700 ste bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Emily! Een schommelkaart is altijd zo leuk om te maken en te krijgen. Het is ook een enig kaartje! Gefeliciteerd met je 700e bericht! Mooie mijlpaal weer!

    BeantwoordenVerwijderen