zaterdag 24 augustus 2024

Hip Hooray have a Fruitastic day 1

Ik ben weer een beetje terug in het bloggen. ik was voornamelijk aan het haken en veel aan het werk. Maar ook weer wat kaarten zijn er gemaakt. Ik heb tegenwoordig iets met citroenen. Ik heb een jurk met citroenen, eet graag lemon curd etc. Ik kocht deze geweldig stempel en maakte daarmee een verjaardagskaart voor een collega die begin september jarig is. Ik word heel vrolijk van deze kaart.
De andere kaart die ik in hetzelfde thema maakte, laat ik later zien. 


Fijn weekend.
Ik mag weer een vroege dienst werken vandaag, met calamiteitendienst. Wat zijn jullie plannen?

Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart! Heel mooi met de blauwe achtergrond. Het zal wel door de kleur van de citroenen komen dat je er zo vrolijk van wordt. Dat geel maakt iedere dag zomers!
    Werkse vandaag. Wij hadden een dagje fietsen in Friesland op de planning staan maar de weersvoorspelling is niet zo goed.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heel vrolijk wordt je hiervan, teminste, ik wel.
    Komt vast door het geel, dat is een zonnige kleur, die past zo goed bij de zomer en in de zomer ziet alles er vaak sowieso wat vrolijker uit.
    Leuk, de citroenen, het is een mooi geheel, zoals ze in de ton liggen, met de blaadjes en de kleine bloemetjes erbij. Is dat 1 stempel, of heb je zelf wat gecombineerd?
    Werk ze vandaag, calamiteiten dienst? Is dat iets extra's wat erbij komt naast je gewone werk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een heel fris en fruitige kaart, heel vrolijk. Mooi gemaakt, die zal zeker gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen