woensdag 31 juli 2024

Kleurenkaartenteam: oudroze en legergroen

Ik doe voor het eerst mee aan de KKT. Ik vond het wel eens leuk om mee te doen. Ik maakte een niet al te moeilijke kaart maar gebruikte voor de verandering weer eens een embossingfolder. Helemaal leuk. Het roze heb ik met inkt gemaakt dus het ziet er een beetje wolkerig uit. Ik denk dat ik deze kaart naar een collega ga sturen die het wel kan gebruiken. 

En omdat ik de eerste was met aanmelden heb ik de kleuren voor volgende maand bedacht :-) 


Fijne woensdag.
Ik ben vandaag vrij. Ik moet mijn kerstkaart nog maken en verder weet ik nog niet.

Lieve groetjes,
Emily

 

15 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Emily, zo mooi gemaakt. Je hebt de gevraagde kleuren mooi verwerkt. Ik ben benieuwd welke kleur je bij het legergroen gaat kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi de embossing folder en daar past de stans goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart in de kleurtjes van deze maand, leuk!
    Welkom bij het KKT en ik ben benieuwd welke kleur je bij het legergroen hebt gekozen...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Emily!! En ben heel benieuwd naar jouw nieuwe kleur erbij.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde
    ps. helaas heb ik mij niet aangemeld, er staat wel een kaartje op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje voor je 1e deelname aan het KKT. Leuk met de embossing. Ben benieuwd wat de volgende kleur gaat worden bij het groen. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je ook meedoet aan het KKT, mooie kaart en het gewolkte roze zorgt voor een tof effect.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo ben ik ook begonnen, gewoon ineens eens een keer meedoen.
    Mooi gemaakt, je kaart, leuk om er zomaar op te zetten dan kan je hem naar veel mensen opsturen. Maar ik lees dat je er al een goeie bestemming voor hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart voor het KKT.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welkom bij het KKT, nee we vragen geen moeilijke kaartjes, gewoon beginnen, Deze is in elk geval goed gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. deze is leuk geworden , een toffe start. bedankt voor je deelname deze maand,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi Emily en wat leuk dat je meedoet en dat je de volgende keer de kleur mocht kiezen. Ik ben super benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zomaar een leuk kaartje. Leuk dat je meedoet met het KKT en dat je de komende keer de kleur mag bedenken. Ik ben benieuwd wat je gekozen hebt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog een late reactie voor KKT,
    Een hele mooie kaart heb je gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Emily,
    Toen ik vorige maand mijn KKT-rondje deed, ben ik precies vergeten bij jou langs te komen. Raar, want ik doe steeds de hele ronde, wat uiteraard ook de bedoeling is bij deze uitdaging.
    Bij deze nog een hartelijk welkom in het team! En je mocht meteen de kleuren voor deze maand kiezen...
    Deze kaart is alvast helemaal geslaagd voor de uitdaging... Benieuwd wat je zelf gemaakt hebt deze maand...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen