maandag 8 juli 2024

Gastdesigner voor Cheerful Sketches

Oeps, er ging iets mis met het plaatsen van deze kaart. Gisteren was de eerste reminder van Cheeful. Ik mocht gastdesigner zijn omdat ik een vorige challenge had gewonnen. Ik kreeg een Digi en de sketch en ging aan de slag. Ik koos voor strandpapiertjes en kleurde de digi met potlood. Blijf het lastig vinden. Verder een hele leuke kaart zo. Ik heb nog geen tekst toegevoegd.


Ik heb vandaag lekker vrij. Ik ga lekker met mijn hobby's bezig. Ik moet nog een stipproject afmaken. Kaarten moeten gemaakt worden. Heb altijd wel wat te doen.

Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Een leuke uitdaging met deze sketch. Staat ook nog op mijn program. Je hebt een mooie zomerse kaart gemaakt met deze digi en strandkleuren. Een mooi kaartje hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke strandkaart heb je gemaakt. Ik vind dat je Owen mooi gekleurd hebt hoor. De papiertjes passen er perfect bij. Dankjewel dat je gastdesigner wilde zijn voor Cheerful Sketches. Ik heb met deze digi ook een voorbeeldkaart mogen maken, die komt later in de maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook nog steeds moeite met inkleuren, maar vind het wel heel ontspannen.
    Blijven doen, het is zo leuk om persoonlijke kaartjes te kunnen maken.
    Bedankt dat je gast designer wilde zijn, met deze mooie, zomerse kaart.

    BeantwoordenVerwijderen