vrijdag 12 juli 2024

Uitnodiging

Helaas gaat er een collega afscheid nemen bij mij op het werk. Ze gaat zich volledig richten op haar nagelstudio. Super jammer want ze is een hele fijne en lieve collega. 
We gaan haar natuurlijk niet zomaar laten gaan dus hebben een afscheidsfeestje voor haar geregeld. Omdat ik een datum met haar moest regelen vond ik het leuk om een kaart te sturen om haar uit te nodigen voor haar eigen feestje. 
Dus maakte ik deze kaart.


Ze vond het hartstikke leuk dus missie geslaagd.

Fijne vrijdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Dat is altijd jammer, helemaal als het een leuke collega is.
    Wat een leuk idee, een uitnodiging voor haar eigen feestje.
    Ziet er leuk uit, dit label.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat zo'n fijne collega vertrekt al begrijp ik haar ook. Je kaart die je voor haar maakte is prachtig. Mooi zo die oranje basiskaart en het DP met daarop weer de oranje letters. Ik zit nog in de voetbal flow en vond oranje opeens heel hip terwijl ik oranje NOOIT een mooie kleur heb gevonden. hahaha


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd jammer als er een fijne collega vertrekt.
    Maar je maakte een mooie uitnodiging voor haar afscheidsfeestje. Mooie bloemen heb je gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Emily, kan je me even contacteren ivm het kleurenkaartenteam aub ? Ik stuurde je een tijdje geleden een mailtje via jouw blog, maar heb nog niks gehoord van jou. Laat je even iets weten aub ? Dank je

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke labelkaart, heel mooi gemaakt Emily. Daar ben je wel een tijdje mee bezig geweest denk ik.
    Wat jammer om afscheid te moeten nemen van een fijne collega.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke uitnodigingskaart! Super gedaan. Jammer dat de collega weggaat. Een nagelstudio lijkt me zo snel vervelen! Maar ja ieder zijn ding natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen