donderdag 4 juli 2024

52 Weeks To Christmas - week 27

Bedankt voor iedereen die mij een fijn weekend weg gewenst heeft. Het was heerlijk. Ontzettend van genoten. 

Ik maakte deze kerstkaart volgens de nieuwe challenge van 52WTC met de schets. Echt een hele leuke challenge vind ik. Ik gebruikte een papierblok van de Action met uitdrukplaatjes. De sterren zijn wat lastiger te zien maar  passen goed bij het geheel.



Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 27

Ik heb vandaag een korte vroege dienst en daarna lekker tijd om te knutselen. Vandaag is Max er niet, die was er gisteren al haha. 

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt volgens de schets. Handig zo'n uitdruk blok, dan heb je zo een kaartje klaar. Knutsel ze vanmiddag..Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met de sketch. Knutsel ze!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kerstkaart met het gezellige boompje en het heel mooie papier.
    Fijn dat jullie weekendje weg geslaagd was. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kerst kaart volgens de sketch!!
    mooi papier en leuk die verdikte sterren onderaan die inderdaad prachtig matchen.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart heb je gemaakt volgens de sketch! Mooi dit papier eronder! Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een leuke kaart gemaakt met de sketch!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook jou kaart met deze sketch is goed gelukt Emily. De tekst vind ik ook heel erg leuk.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie invulling van de sketch Emily en een mooie tekst erbij, vooral dat "healthy" is belangrijk toch?
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC en gezellig je weer hier te zien.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke uitwerking van de sketch. Heel gaaf. En lekker dat je knutseltijd had! Ik verheug me op volgende week, dan heb ik zelfs 2 dagen tijd om te freubelen, tenminste dat denk ik. Ik moet ook nog wat in het appartement van mijn moeder doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaart, Emily! En lekker dat je knutseltijd had. Dat zit er bij mij voorlopig nauwelijks in, maar dat komt wel weer.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige uitwerking van de schets !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen