vrijdag 28 juni 2024

Paardenkaart

Een van mijn beste vriendinnen is vandaag jarig en voor haar maakte ik deze kaart. Ik koos voor zachtgroene kleuren en een mooi paard. Ze heeft zelf een paard en rijd daar graag op. Ik gebruikte de sketch van Cheerful Sketches. Ik hou van hun sketches, het geeft mij altijd een uitgangspunt voor mijn kaarten. 

Ik link deze kaart bij:
Cheerful sketches: challenge juni 133

Ik ga vandaag met mijn vriend voor een lang weekend naar de Eifel.
We hebben een huisje bij Centerparcs geboekt. 
Ik ben heel benieuwd. De weersvoorspelling is niet geweldig. Maar we gaan ons wel vermaken. 

Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met het paard in deze kleuren.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful sketches.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart voor een paardenliefhebber. Fijn dat je graag met onze schetsen werkt. Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    Een fijn weekend in de Eifel gewenst.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat een mooie, lieve kaart, dat paard is zo te zien heel blij met zijn achtergrond, haha. Dankjewel dat je meedoet bij Cheerful Sketches, de sketches kunnen je inderdaad goed op weg helpen.
    Heel veel plezier samen in de Eifel, het is mooi daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart is het! En dat papier is voor mij heel bekend. Zo lief met die kleine bloemetjes.
    Wat leuk een weekend weg. Volgens mij valt het nog best mee hoor, met het weer. Maar dat is zo afhankelijk waar je bent...het zal vast gezellig worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. En zeker voor iemand die zelf een paard heeft.
    Veel plezier in de Eifel. Als het weer daar hetzelfde is als hier boffen jullie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg leuke kaart en ik ga de sketches daar eens in de gaten houden want dit is echt een leukerd. Fijn weekend. jaja...ik weet ik ben wat laat. Manlief was jarig en hierdoor kwam het bloggen er even niet van.

    BeantwoordenVerwijderen