donderdag 20 juni 2024

52 Weeks to Christmas - week 25 '24

Bijna op de helft van de challenge, en het is elke keer nog gelukt. Ik zag een challenge bij DCL waarbij tekst duidelijk de hoofdrol moest spelen. Ik besloot een grote tekststempel te gebruiken in een mooie rode kleur. Daarna heb ik hem afgepakt en allemaal kleine dingetjes gestempeld. Ik hoop dat de kaart aansluit bij de challenge. Ik vind hem heel erg leuk geworden.


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 25

Je raad het nooit, Max is er vandaag. haha. Bijna elke donderdag is nu oppasdag.
Max wil dan naar Oma huis.
En als hij mijn auto ziet staan zegt hij: 'Emi auto, Emi niet werken'. 
Hahaha. Zo leuk. 

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily 

 

13 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart!!
    Genieten maar met Max ..gezellig.
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk effect heeft deze kaart en creatief bedacht om met deze challenge zo mee te kunnen doen.

    Lieve groet, Petra

    PS: mocht ik een tip lezen waarvan ik denk dat jij hier ook iets aan hebt meld ik me.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje zo met die tekst! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo gecombineerd, die tekst past er goed bij! Fijn dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk bedacht die rode tekst met allerlei stempels er omheen.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, gestempelde kaart. Ik zou misschien nog wat rood toevoegen aan de afdrukjes die je met zwart hebt gestempeld.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart zo! mooi gestempeld. En wat gezellig dat Max er weer is. Het wordt steeds leuker met dat geklets!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk deze kaart !!!
    groeten Ineke
    \DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi stempelwerk!
    Groetjes en fijn weekend
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke kaart en ik vind de tekst stempel geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Juist heel leuk gedaan met deze techniek. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een superleuk kerstkaartje voor je voorraad. Leuk techniekje heb je gebruikt! Dankjewel voor deze mooie bijdrage aan de Dutch card lovers challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie uitwerking van de uitdaging "Tekst in de Hoofdrol" Emily.
    Dank je wel voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen