zaterdag 22 juni 2024

Doopkaart voor Max

Deze kaart had ik jullie nog niet laten zien. Het is de doopkaart die ik maakte voor Max. Ik mag mij officieel peettante noemen. Op zijn kaart moest natuurlijk een trekker komen. En toevallig had ik ook nog een stempel van een kerk. Landschap en vogeltjes en klaar was de kaart. Ik had niet echt een tekst voor een doopsel, dus gebruikte ik gewoon de hoera. 


Ik mag dit weekend weer werken. 
Hoe ziet jullie weekend eruit?

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Wauw zeg, dat is een ontzettend leek doopkaart! En ik weet niet of het gebruikelijk is, maar gefeliciteerd dat je peettante bent!
    Werk ze het weekend. Ik ben vrij en ga niet zo heel veel doen. Misschien morgen wel lekker lezen in de tuin, hapje drankje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk joh, heb je dat landschap zelf getekend??
    Echt een jongens kaart, zo leuk bedacht. De kerk erbij maakt het af, voor en doopkaart.
    Werk ze, wij gaan net andersom qua rooster volgens mij, ik ben namelijk juist weer vrij dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen