maandag 24 juni 2024

Hoera geslaagd!

Kennen jullie dat verhaal nog van die collega die telkens per ongeluk de muis van de laptop mee naar huis nam? Ik maakte al meerdere muizenkaarten voor haar, en had nu opnieuw een reden om een kaart voor haar te maken.
Zij heeft een opleiding voor Verpleegtechnische handelingen gedaan. Voor degenen die niet in de zorg werken en niet weten wat dat inhoudt. Injecteren, stomazorg, katheters plaatsen en nog veel meer. Ze wilde dit heel graag doen omdat wij best wel wat handelingen op de groep hebben. 
Ze heeft dus nu de examens gehaald en krijgt haar diploma. Om haar te feliciteren maakte ik deze kaart voor haar. Ze is dol op zwart-wit en ook rood of paars. Ik maakte als eens zo'n kaart voor haar met lila/paars, want toen was ze geopereerd. Zie hier. Nu koos ik voor rood en ik vind hem heel tof geworden.


Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily

 

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart voor je collega. De muis is dan wel heel toepasselijk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, geweldig, natuurlijk moest je de muis een verpleegtenue aantrekken! Een heel leuke kaart, daar zal je collega heel blij mee zijn (echt, die durft nooit meer een muis aan te raken 😅)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is inderdaad heel erg leuk en wat lief dat je haar favoriete kleuren gebruikte. Dat maakt de kaart nog meer persoonlijk dan hij al was.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gave toepasselijke kaart.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supergave kaart voor je collega! Zo leuk de muis, kaartje met een vette knipoog! Mooi dat ze haar VTH heeft gehaald. Dan komt het niet op 1 of weinig collega's neer, kan ik me zo indenken. Bij ons moet iedereen dat halen en bijhouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja haha dat verhaal ken ik nog.
    Zo leuk om steeds muisjes te gebruiken voor haar.
    Wat een leuke lieve, geslaagd kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat je een persoonlijke felicitatiekaart hebt gemaakt. Super goed dat ze geslaagd is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart weer, en die muis in tenue met die grote spuit is helemaal grappig :)

    BeantwoordenVerwijderen