donderdag 6 juni 2024

52 Weeks to Christmas - week 23 '24

Ik heb mezelf iets leuks cadeau gedaan. Ik heb de sizzix stencil & stamp tool gekocht en het daarbij passende stamp & spin tool. Zo kun je heel mooi in het rond stempelen op gelijke afstand. Ik wilde hem direct uitproberen dus heb er een kerstkaart mee gemaakt. Ik zocht in mijn voorraad stempels naar takjes en vond een setje met deze stempels. Ik vind het resultaat wel heel leuk geworden. Het witte gemat op rood en op een witte kaart geplakt.


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 23

Ik ben vandaag lekker vrij. Hoe ziet jullie dag eruit?

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

12 opmerkingen:

  1. Dat zijn van die leuke kadootjes, die mag je af en toe best voor jezelf kopen!!
    En blijven gebruiken hoor, want deze kaart is héél erg mooi vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.....wat mooi gedaan Emily....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart en het lijkt me een handige tool. Geniet van je vrije dag en ik ga vanmiddag lekker knutselen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker een prachtige kaart geworden! Dat heb je mooi gedaan! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen verkeerd cadeau om aan jezelf te geven toch!
    Mooie kaart heb je er al mee gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd een goed idee om jezelf soms iets cadeau te geven.
    Je hebt er meteen een mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaart, leuk om jezelf weleens wat kado te doen.
    Gezellig dat je erbij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een sjieke kaart Emilia en op het rood gemat maakt 'm nog sjieker. Handige tool. Ik ga eens googlen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze kaart, ken de tool niet maar lijkt mij heel handig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi! ik heb ook zoiets, en nog maar weinig gebruikt. Jouw kaart is super gelukt. Heel mooie kerstkaart. En je hebt al gelezen dat ik vandaag bij mijn moeder was....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, prachtig Emily! Wat heb je dat supermooi gemaakt, heel mooi stempelwerk!
    Heb je een fijne vrije dag gehad? Ik was heel druk met werk, huis en zoon. Pff, tijd voor vakantie, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige kaart !!!!!!
    Mooie tool !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen