zaterdag 8 juni 2024

kranskaart met bloemen

Dit was eigenlijk de eerste kaart die ik maakte met mijn sizzix stamp & spin. Op mijn werk is een collega die als ZZP'er bij ons werkt. Ze stond niet op de verjaardagskalender maar zij had al getrakteerd op gebak en drop haha. Daarom maakte ik voor haar ook een kaart. Ik gebruikte 1 blaadjes stempel maar gebruikte 2 kleuren. Gestanste bloemen erbij en ik schreef zelf de tekst.



Voor mij is het een werkweekend. Wat zijn jullie plannen?
Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

3 opmerkingen:

  1. Ha die Emily, wat een mooi kaart heb je gemaakt voor de ZZPcollega. Heel attent ook. Ik heb dit weekend gelukkig vrij. Gisteren dus druk geweest, heb je volgens mij gelezen op mijn blog en vandaag DT dag van K&K. Morgen de verjaardag van Jesse, dus ik had ook eigenlijk geen tijd om te werken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuk effect om die ene stempel in twee kleuren te gebruiken. Het is zo een mooi geheel en de bloemen en de tekst maken de kaart af. Mooi hoor.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart en leuke kleuren. Mooi geschreven tekst!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen