donderdag 27 juni 2024

52 Weeks to Christmas - week 26

Pffff. Wat is het warm. Mijn spullen voor het kaarten maken liggen allemaal in de serre en daar is het echt bloedheet. Gisteren toch maar even gezeten want er moesten een paar meer kaarten af. Ik heb weer een krans gestempeld, en nu gecombineerd met de mooie poinsettia. Heel erg leuk vind ik hem. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 26

Vandaag weer een dagje oppassen. Lekker rustig aandoen met dit weer. 

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

9 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart he je nog gemaakt ondanks de hitte knap hoor.
    Fijne dag vandaag. Lieve groetjes en gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart en weer heel leuk gestempeld. Geniet van het oppassen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig met deze gestempelde krans en de poinsettia's Emily! Ik zou het ook eens moeten proberen. Fijne dag vandaag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi stempelkaartje Emily! En leuk met de poinsettia's erop!
    Geniet van je oppasdagje met Max! Altijd leuk. ga je met water spelen met hem?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi stempelkaartje heb je gemaakt Emily!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje met deze krans en mooie kerstbloemen erbij! En ook nog gedaan in de hitte! Helemaal knap! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi met die gestempelde krans !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, er "moet" niks toch, voor de hobby.
    Maar ik snap je hoor, ik had dat ook, ben gast designer volgende week en "moest" ook nog een kaart maken.
    Ondanks de warme heb jij een hele mooie kerstkaart gemaakt.
    Gaf vast verkoeling omdat het een kerstkaart is๐Ÿ˜œ

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaart, Emily, mooie krans. En hitte in de hobbykamer, ik weet er alles van. Dapper dat je toch aan de gang bent gegaan.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen