dinsdag 3 september 2024

6 jaar

Vandaag is het alweer 6 jaar geleden dat Wouter overleed. Voor mensen die mij nog niet zo lang volgen. Een van de moeilijkste dagen in mijn leven is deze dag. Want op maandag 3 september 2018 overleed mijn 19 jarige broertje Wouter bij een auto ongeluk, op 800 meter van ons huis.

Er gaat geen dag voorbij dat ik niet even aan hem denk en dat zal ook zeker nooit veranderen. 
Ik mis hem. Ik mis hem zo.

Zoals altijd sta ik ook op mijn blog altijd even stil bij het verdriet wat deze dag met zich meebrengt en bij Wouter, mijn kleine grote broer. Voor altijd 19!











9 opmerkingen:

  1. Hij zit diep in je hart, dat lees ik door je berichtje heen.
    Sterkte vandaag, liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte. Zoiets is moeilijk om een plek te geven. Maar delen helpt. Veel liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte voor elke dag en voor dit soort dagen een beetje meer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dikke knuffel voor jou op deze moeilijke dag!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gemis dat nooit zal overgaan, omdat je de liefde voor hem altijd bij je zal dragen. Ik geef je een dikke virtuele knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk Emily, voor altijd. Jullie zijn verbonden door de bloedband en dat blijft en dat blijf je voelen. Heel normaal, maar zal altijd pijn doen.
    Zo' n dag is extra beladen, maar andere dagen is het gemis ook aanwezig, dus wens ik je sterkte en een knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouter heeft zich diep in je hart genesteld en daar blijft hij zitten zolang dat hart klopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige broer. Hij leeft voort in jullie harten, dat is duidelijk. Maar het gemis blijft, heel begrijpelijk, ookal wil je daar op zo'n dag bij stilstaan. Sterkte!
    Een warme knuffel van een onbekende, die regelmatig met plezier je blog leest.
    L.

    BeantwoordenVerwijderen