donderdag 26 september 2024

52 Weeks To Christmas - week 39 '24

Week 39 alweer van de 52WTC challenge. Het gaat lekker met de kaarten. Ik gebruikte deze week de nieuwe snijmallen en plaatjes van MD. De leuke nieuwe kerstboom en boom. Het plaatje van de sneeuwpop met pinguïn. Heel leuk en best snel klaar. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 39

Ik ben inmiddels weer bezig met dag 3 na de vakantie. Vandaag een vroege dienst, die ik overnam van een collega die heel graag naar de uitwedstrijd van FC Twente wilde. Die was heel blij en ik ben dan volgende week een dag vrij. Hartstikke prima oplossing dus.
HopHop, snel naar het werk.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily 

 

5 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met de nieuwe snijmallen en een leuk plaatje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje heb je gemaakt met je nieuwe spulletjes..
    die boom is zo gaaf (jammer maar we maken nooit geen vierkante kaarten),
    mooi kunnen ruilen kun jij volgende week nog genieten van je vrije dag.
    Gezellig dat we je weer zien met kaart voor 52WTC.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk om met nieuwe spullen aan de slag te gaan. Je maakte er een erg leuke kaart mee.
    Werkse vandaag! Ik ben vandaag vrij omdat ik maandag werkte.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die is echt superleuk! Wat een schattig plaatje, zo leuk geplaatst achter die boom. De kerstboom ervoor maakt het extra kerstig.

    BeantwoordenVerwijderen