dinsdag 10 september 2024

1 jaar, alweer

Het zoontje van een andere vriendin van mij werd 1 jaar. Mijn 2 vriendinnen waren tegelijkertijd zwanger en ik maakte al een kaart voor het zoontje van mijn andere vriendin. 
Deze maakte ik voor Liam. Ik maakte deze kaart een dag nadat ik op het zoontje van mijn andere vriendin had gepast, omdat zij en haar man een condoleance hadden. De kleine wilde niet slapen, want had een lang middagdutje gedaan, dus heb ik hem na 2 keer zijn knuffel en speen geven, uit bed gehaald en hebben we de teletubbies gekeken. Hierdoor kreeg ik het idee van de zon met gras. Lieve knuffelige diertjes erbij op en klaar. 


Ik link deze kaart bij:
kleuren met potloden: challenge september

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Haha, en dat vond jij natuurlijk helemaal niet erg, dat hij weer uit bed kwam.
    Leuk en heel lief kaartje maakte je, wat grappig om te lezen waar je je inspiratie vandaan haalde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, wat een lieve kaart met die mooi gekleurde diertjes, het vrolijke zonnetje en frisse gras. Superleuk dat je meedoet aan de nieuwe challenge van Kleuren met Potloden, dankjewel daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enige kaart! Zo mooi met die zon op de achtergrond! Dat heb je mooi gedaan en grappig dat je geïnspireerd werd tijdens je oppasmoment

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar oppassen al niet goed voor is, zomaar inspiratie voor een leuke, zonnige kaart. Allerliefst met die diertjes erop. Een heel lief tafereeltje vind ik.
    Dank je wel voor je deelname bij Kleuren met Potloden.
    Lieve groetjes Miranda dt KMP

    BeantwoordenVerwijderen