vrijdag 13 september 2024

Herfst verjaardagskaart

Voor mijn oud collega, die verder ging met haar eigen nagelstudio, maakte ik natuurlijk gewoon een verjaardagskaart. Ze is eind september jarig dus besloot ik leuke herfstpapiertjes te gebruiken. Ik maakte een fun fold kaart voor haar en ben zo blij met de uitkomst ervan. Zo leuk. Binnenin het vierkant schreef ik de tekst. binnenin stempelde ik leuke pompoenen. Helemaal leuk.



Onze vakantie gaat even iets anders als gepland. Door de ontzettend slechte weersvoorspelling voor Tsjechië,  code rood, besloten we eergisteren te vertrekken en zijn we gisteren aangekomen in de Harz. We gaan hier nog een paar dagen vertoeven. 

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Oeff! Heel verstandig, want het schijnt bar en boos te worden! Ik hoop zo voor de mensen daar dat het meevalt en dat er goede maatregelen zijn getroffen!
    Je kaart is heel leuk! Op deze manier kende ik het nog niet, dat model!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart Emily, een heel leuk model en mooi papier, een heel tof geheel.
    Wat verstandig van jullie om eerder te vertrekken. De Harz is ook prachtig, geniet ervan samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een leuk model hè?!
    Het effect is zo verrassend, eigenlijk is het niet zo bijzonder en daarbij toch juist weer wel.
    Ja joh, dat weer..... ik heb nog aan jullie gedacht. Goed dat jullie weg gegaan zijn, dit wil je niet meemaken, zeker niet in je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen