woensdag 10 april 2024

Stargazer blanket

Eindelijk heb ik foto's gemaakt van mijn Stargazer blanket. Ik was er de eerste 2 maanden van dit jaar heel erg druk mee. Ik heb hem bijna afgekregen in februari, maar redde het net niet. Op een rustiger tempo heb ik hem afgemaakt en toen bleef hij maar liggen om foto's te maken. Dat heb ik nu dus gedaan, tussen de buien door maandag. Haha. 
Ik vind het echt een heel tof project en ben er heel blij mee.









Ik heb vandaag een late dienst. Maar eerst nog maar eens een beetje knutselen.
Fijne woensdag.

Lieve groetjes,
Emily



 

9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende deken heb je gemaakt. Hele vrolijke kleuren bij elkaar. Heel veel plezier ermee.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat issie moooooi🥰.
    Heel gaaf, de kleuren, het patroon en zo mooi afgewerkt met een mooie rand eromheen.
    Heel héél mooi gemaakt zeg.
    Hier ga je veel plezier van hebben.
    Hihi, gekke poes, die komt even nieuwsgierig kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gave deken!! En hele mooie kleuren. Wat haak jij netjes zeg.
    En gezellig dat de kat ook op de foto kwam.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wauw Emily, wat een prachtige deken, zo mooi gemaakt! Mooie kleuren heb je ervoor gekozen en een tof patroon, heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige deken heb je gemaakt! Ik dacht eventjes dat je hem genaaid had, maar hij is gehaakt, schitterend gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjonge, ik zit mijn ogen uit te kijken! Wat een mooie deken is het geworden! Prachtig patroon met de sterren en je hebt super mooie kleuren gekozen. De poes is er ook blij mee, volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die deken is mooi geworden! Leuk die vrolijke kleuren met wit. De kat heeft hem zeker al 'ingewijd'? :) groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Daar kan je zo lang van genieten. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen