donderdag 18 april 2024

52 weeks to Christmas - week 16

Ja, kerstkaartendonderdag. Ik gebruikte weer eens de mal met ronde gaatjes, die ik geloof ik bij Lisanne zag. Hij blijft toch ook leuk. Het lijkt alsof ik hem scheef heb geplakt maar dat komt door de foto haha. Ik kleurde de 2 plaatjes met potlood, een goede ondergrond is heel belangrijk, ik had een ondergrond met lijmrestjes etc. Niet handig. Weer een leer voor de volgende keer. Verder wel tevreden met het resultaat. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 16

Zag dat ik alweer een week niks heb geplaatst. Ik ben best druk met werk en van alles en nog wat. Ik ben momenteel veel aan het haken en stippen. Mijn DotAlong van dit jaar is bijna af. En kwa haken ben ik nu met een opdracht bezig, een collega vroeg mij of ik haar een tas kon haken. Ze bestelde zelf het pakket en ik ben nu net lekker bezig. 
Hoe is het met jullie?
Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

14 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en een goede ondergrond is inderdaad belangrijk voor het inkleuren. Ik persoonlijk kleur mijn afbeelding altijd voor ik de kaart in elkaar plak/maak ;-)

    Benieuwd naar je DotAlong. Geen idee wat dat is. hahaha

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en leuk die gestempelde diertjes.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk kaartje met die rondjes! Wat grappig dat je ook aan het stippen bent. Dat doe ik ook, ben nog in de beginfase maar ik vind het super leuk! Heerlijk al die hobby's. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super leuk kaartje, hier gaat het blogberichten plaatsen ook soms even niet hoor, inderdaad we hebben ook nog andere dingen te doen.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag met een kerst/winterkaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT25WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan met de cirkels Emily....mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk met die cirkels. Mooi plaatjes heb je er voor gebruikt. Ik vind het kleurwerk prima gelukt.
    In de vakantie gaan wij naar Oldenzaal maar volgende week vrijdag zit ik eerst de hele dag in Hengelo in het Oyfo techniekmuseum. Studiedag met het hele team.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 Leuke plaatje en herkenbaar van dat kleuren en de ondergrond, dat gebeurde mij ook eens.
    Ik heb ook wat drukte gehad met nu ben ik een paar dagen vrij, dus morgen neem ik het er even van. Het wordt slecht weer, dus ik denk dat er ook nog wel geknutseld gaat worden, vind ik altijd fijn als ik niks moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuke kaart, de mal zit netjes recht hoor.
    Ik kleur meestal met een stevig tijdschrift onder mijn kleurplaatje, misschien werkt dat voor jou ook. Het kleuren gaat je wel goed af zie ik.
    Haken en stippen is toch ook heel leuk, als je maar aan je ontspanning komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje is het met de dieren die kiekeboe spelen. EN lekker toch dat je zoveel hobby's hebt! Heerlijk als je altijd wat te doen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk deze kaart !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen