vrijdag 26 april 2024

Collega wordt 60

Een collega van mij wordt dit weekend 60. Ik wilde een speciale kaart voor haar maken. Het werd een easelkaart met de mooie snijmal van Marianne Design. de kleuren passen bij het plaatje. 60 ervoor en klaar is kees. 



Ik link deze kaart bij:

Fijne vrijdag. Ik mag een vroege dienst werken, een korte tot 10.30 vandaag.

Fijn weekend gewenst alvast.
Gaan jullie nog iets doen met Koningsdag?
Ik mag weer werken. Helaas calamiteitendienst (1e bhv'er dus aanspreekpunt voor gehele terrein met calamiteiten of medicatie uit noodvoorraad moeten halen) dus kan niet echt eropuit met bewoners. 
We gaan er wel gewoon een gezellige dag van maken.

Lieve groetjes,
Emily



 

1 opmerking:

  1. Een prachtige kaart, wat zal je collega daar blij mee zijn. De kleuren passen zo mooi bij elkaar en bij het plaatje.
    Werkse vandaag en morgen, hopelijk heb je morgen een rustige dienst wat calamiteiten betreft.

    BeantwoordenVerwijderen