woensdag 3 april 2024

Dieptekaart 1

Een vriendin van mij was jarig 1 april, en ik ben een kaartje vergeten te sturen. Nu had ik gisteren (dinsdag) eindelijk weer eens rustig tijd en zin in kaarten maken. Ik heb de sketch stencils van Karin Joan, gekocht op creaweekend Hardenberg. Nu had ik ook eindelijk tijd om die te gebruiken. 
Ik tekende eerst de bloem met takken en daarna heb ik ze ingekleurd met aquarel. Ik maakte er een dieptekaart mee, naar een idee van facebook. 


Ik maakte direct nog 2 kaarten. Die laat ik de komende dagen zien.

Kennen jullie de hobbykamer van Petra al? Ze heeft verjaardagscandy weg.

Ik mag vanavond een late dienst werken.
Fijne woensdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. Zooooo, deze is mooi zeg.
    Wat een mooie kleuren en wat nu gekleurd.
    De diepte is ook goed gelukt.
    Kortom, prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart.
    ik mag ook werken vanavond. succes.
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig getekend en ingekleurd. Werkze vanavond.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ik leuk vind aan jou is dat je altijd zegt: ik mag werken. Niet: ik moet, wat je zo vaak hoort. En complimenten voor je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, wat een mooie kaart Emily! Heel mooi getekend en gekleurd, mooi om er een dieptekaart van te maken.
    Werkse vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw dat is goed gelukt! Ik heb even gekeken naar hoe het wekt, maar dat is nog best ingewikkeld en een heel werk. maar een prachtig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen