maandag 29 april 2024

glas in lood achtergrond nr. 1

Er is nog een collega jarig, vandaag. Ik stuurde vorige week haar al deze kaart toe. Een vrolijke bloemenkaart. De achtergrond maakte ik zelf met een stencil, echt net glas in lood. Het stencil is van NewStamps, gekocht op de Creativa. Het resultaat is top.
Ik link deze kaart bij:

Fijne maandag. 
Ik heb weer een late dienst vandaag, Ik dacht om 16.30 maar moet gewoon om 14.30 beginnen. Dus snel aan de knutsel zo.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. Zo zeg, die achtergrond, héél leuk gemaakt.
    Veel bloemen op een felicitatie kaart vind ik altijd leuk.
    Werk ze vanmiddag, lekker om zo laat te beginnen, kan je fijn nog wat leuks voor jezelf doen voor die tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik dacht dus dat ik om 16.30 moest beginnen. Maar moet om 14.30 beginnen gewoon. haha. Nog wel genoeg tijd om te knutselen hihi

      Verwijderen
  2. Een leuke kaart met mooie achtergrond en vrolijke bloemen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart, je brengt me op een idee, dankjewel.
    Het is een heel fleurig geheel met de bloemen in de tobbe en de mooie achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat valt effe tegen dan. Twee uur is dan best veel he? Je kaart ziet er top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kleurrijke kaart.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen