donderdag 25 april 2024

52 Weeks to Christmas - week 17

Zoals jullie waarschijnlijk wel konden merken, aangezien ik weinig post, had ik een beetje een kaarten-maak-dip. Ik weet het ook niet. Bezig met andere dingen en dan geen tijd meer hebben voor kaarten maken. Ik heb wel heel veel leuke nieuwe materialen. Maar ik ben weer bezig. Heb weer 5 kaarten klaar dus ook weer een paar blogjes klaar staan om te laten zien. 
Maar ik begin vandaag met mijn wekelijkse kerstkaart. Ik maakte er zelfs 2. De eerste is met de sketch van Creative Sketchy girls. Op de banners stond eigenlijk fijne kerst maar toen zag ik pas dat de cirkel ervoor moest haha. Dus dan maar zo. Ik vind hem wel heel leuk. De andere is heel simpel, de plaatjes zijn beide gekleurd met potlood. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 17



Vandaag is Max er weer. Kijken wat we kunnen doen met het weer. 
Vanavond ga ik naar een bingo van de Pévé van mijn werk, samen met collega's. 
Zin in.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. Je hebt twee leuke kaartjes gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide super leuk !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke vrolijke kaartjes met de lama's.
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit.
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes en die lama's vind ik zo leuk! Je maakte er zelfs twee! Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten met de lama's. Veel plezier vanavond!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten met die hippe lama's, je hebt er mooi weer 2 kaarten bij.
    Je hebt het vast weer gezellig gehad met Max, zo leuk dat je hem van dichtbij ziet opgroeien. Veel plezier vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ze zijn leuk! De lama's zijn geinig zeg! En was het leuk met Max??

    BeantwoordenVerwijderen