vrijdag 5 april 2024

dieptekaart nr. 2

Voor mijn schoonzusje maakte ik deze kaart. Weer een dieptekaart met zelfgetekende bloemen. Ik gebruikte de sketch stencils van Karin Joan. Na het tekenen kleurde ik de kaart in met aquarelverf en maakte er een dieptekaart van. 


Mijn schoonzusje is vandaag jarig maar viert zondag haar verjaardag. 
Door slim ruilen heb ik zondag lekker vrij en werk ik dinsdag voor ziekte. 
De verjaardag is pas aan het eind van de middag.

Fijn weekend alvast.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Ook weer heel mooi gekleurd.
    Jij bent net als ik, jij zit in een bepaalde "flow" en maakt daar dan verschillende kaarten mee.
    Zoals nu, je diepte kaarten.
    Ze blijven leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en wat een mooi getekende bloem.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een mooie kaart weer! Zo mooi getekend en beschilderd in deze kleuren.
    Gefeliciteerd met je schoonzus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook weer heel mooi! Fijn dat je makkelijk kunt ruilen, Is bij ons ook zo...hangt zo van het team af waarin je werkt.

    BeantwoordenVerwijderen