donderdag 4 april 2024

52 Weeks to Christmas - week 14

Goeiemorgen deze kerstkaartendonderdag.
Ik type dit bericht gauw voor ik naar mijn werk moet. Het is momenten 6.20. Ik ben helemaal vergeten het bericht klaar te zetten haha.
Om maar in de dieptekaarten te blijven, maakte ik 2 dieptekaarten met een plaatje van MD. Heel leuk vind ik ze geworden.



Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 14

Ik ga zo gauw naar mijn werk. Ik heb maar een korte vroege, maar ook nog een gesprek met en over de leerling die ik begeleidt. Denk dat ik rond het middaguur wel weer thuis ben. Wel lekker een keer zo'n dagje.

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

14 opmerkingen:

  1. Twee schitterende diepte kaarten, werkse vandaag!!
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kaart voor de challenge
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee mooie kaarten en wat een leuke plaatjes. Fijn zo'n korte werkdag!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn twee mooie kaartjes geworden. Ik vind ze nog steeds leuk die dieptekaarten! Je hebt mooi papier ervoor gebruikt! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie dieptekaartjes, mooie plaatjes!
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee heel mooie dieptekaarten met deze leuke plaatjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide super leuk !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. twee mooie kerstkaartjes!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie sfeervolle kaarten, tof gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie dieptekaarten, Emily! En hopelijk was je lekker op tijd thuis van je korte dienst. Ook wel eens lekker een middagje vrij.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is inderdaad het voordeel van zo'n dienst dat je de hele middag nog voor jezelf hebt! En je kaartjes zijn allebei heel leuk. De dieptekaarten zijn geweldig voor de grotere afbeeldingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zijn ze weer.
    Dit soort plaatjes is héél geschikt om diepe kaarten mee te maken.
    Wij werken alleen maar lange diensten, vind ik wel zo fijn, als je dan toch gaat werken, dan maar meteen een volle dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met de vakjes, je moet inderdaad net de goede plaatjes vinden, en dan ziet het er fantastisch uit. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaarten, je bent in ieder geval vroeg erbij....Zowel voor je werk als je kerstkaart ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze zijn ook heel mooi! Zo gaaf om dat diepte-effect te zien.

    BeantwoordenVerwijderen