dinsdag 10 oktober 2023

Nooit te laat

2 collega's van mij waren jarig in mijn vakantie. En ik ben hun verjaardagskaarten daardoor helemaal vergeten. Ik wilde ze alsnog een kaart geven dus maakte ik mooie herfstkaarten. De eerste laat ik nu zien.
Ik gebruikte voor deze weer de sketch van Cheerful sketches. Waar ik ondertussen 2 keer een gastdesigner plekje krijg. Deze kaart won een top plekje en daarvoor had ik ook al een keer een topplekje gewonnen. Ik link deze kaart ook bij Carlin's kaartenparadijs, de L van Leaves. Haha
Ik hoop dat mijn collega blij is met haar kaart.

Ik link deze kaart bij:
Cheerful sketches: challenge 125
Carlin's kaartenparadijs: De L' van Leaves

Nog even over vorige week. We hebben een topweek gehad. Een boerderij bezocht, gewinkeld en een dagje naar de dierentuin geweest. Mijn bewoners hebben genoten en daar genieten wij als personeel weer van. Het afscheid was ook heel mooi. Wij hebben zelf iemand in de instelling die de geestelijke verzorging doet (kerkdiensten, gesprekken met bewoners etc) en zij leidde de dienst. Heel veel personeel was er, wettelijk vertegenwoordiger en de weinige familie die er nog was. Het was heel indrukwekkend en mooi. Een waardig afscheid. 
Ik mag zo weer een late dienst draaien, na 4 dagen vrij. Zin in weer.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

13 opmerkingen:

  1. Een heel gave herfstkaart, die wil iedereen toch wel als "toetje" van zijn verjaardag!
    Dankjewel dat je weer meedoet bij Cheerful Sketches Challange Blog en gefeliciteerd met je topper, dat was ook een heel mooie kaart.
    Werkse straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie herfstkaart met vele blaadjes (leaves)
    Prachtig gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'L' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig herfstkaartje met de bladeren en het leuke plaatje met de gnome.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en prachtige herfstkart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Je kunt ook meedoen bij DAK. Daar vragen we bladeren. Fijn dat het met de bewoners leuk was en dat het gezellig was. EN dat het afscheid zo waardig en mooi was. Voor iedereen belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Gerjanne,
      Bedankt voor de tip. Heb hem direct gelinkt daar. Super leuk.

      Verwijderen
  6. Leuke sketch weer hè?!!
    Ik vind de touwtjes (of lintjes, net wat je gebruikt) zo leuk, die maken het helemaal af.
    Wat een schattige Gnome is dit nou toch weer.
    Bedankt dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    En net wat GerJanne zegt, je kan dit kaartje ook linken bij DAK (Do All Kreative)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enig kaartje met de leuke gnome en de vele blaadjes.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful autumn card. Great background paper. With all the leaves, the paper is perfect for framing this sweet image. This gnome is truly so stunning for the season and so beautifully colored. I love all the beautiful fall colors.
    Thank you for participating in the Do-Al(l) Kreatives Challenge.
    Hugs, Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart is dit, in deze mooie herfstkleurtjes Emily.
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi herfstkaartje en leuk dat je aan de slag ging met onze sketch van Cheerful Sketches ! Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What an amazing make... Love the cute image and the pretty colours of the papers. Nice done of the sketch!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart
    leuk dat je mee gedaan hebt met de oktober challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen