maandag 23 oktober 2023

Herfstgroetjes

Ik heb nog niet veel herfstkaartjes gemaakt en besloot om dat vandaag eens te doen. De eekhoorn van MD bestelde ik laatst, samen met de pompoen, zo schattig. 
Ik zag vanochtend allemaal leuke kaarten voorbijkomen voor de nieuwe challenge van Knutsels en kadootjes. Stempel je eigen achtergrond. Ik dacht dat kan ik ook wel. Ik pakte een paar herfstige kleuren en kleurde de achtergrond, net wolkjes zo, ik deed maar wat. Daarna met herfstige stempeltjes van Perlenfischer eroverheen. 
Ik vind het wel weer een leuke kaart geworden zo. De pompoenen zijn heel vrolijk en lachen.


ik link deze kaart bij:

Ik ben vandaag vrij maar ga straks naar het werk voor een MDO. Ik ondersteun een collega die persoonlijk begeleider is, en dat betekent dat je ook bij dit soort gesprekken aan sluit. Ik vind het wel weer leuk en interessant. 

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

9 opmerkingen:

  1. Hele mooie herfstkaart! De achtergrond is goed gelukt en erg leuk.afgewerkt met de Marianne Design stansen. Leuk dat je ook bij zulke gesprekken mag zijn. Veel werk en hobbyplezier!

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met de zelf gestempelde achtergrond. Lekker vrolijk ook met de lachende pompoenen.
    Altijd leerzaam zo'n gesprek op je werk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig leuke kaart, maar dat kan ook niet missen: ik ben dol op eekhoorns, herfst en pompoenen, haha! Ik vind je achtergrond supermooi geworden.
    Je hebt vast een interessante middag gehad op je werk, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed gelukt dit kaartje, mooi achtergrond heb je gemaakt, en het is heel herfstig geworden. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje! Zelf je achtergrond maken is altijd tof om te doen! Het eekhoorntje komt ook al piepen naar je creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je goed gekocht voor jezelf, deze stans set, daar kan je veel kanten mee op.
    Perfect voor de herfst, helemaal samen met de tekst.
    Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Emily,
    je kaart is enig. Die eekhoorn is ook heel leuk. Ik heb hem ook en elke herfst komt hij wel eens te voorschijn. Je achtergrond is ook mooi gelukt. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!
    En succes met het MDO. Is ook altijd interessant.

    BeantwoordenVerwijderen