zondag 22 oktober 2023

{samenwerking} september 18 box - november

Ik mag nog steeds boxen testen voor September18. Deze keer was er een last minute verandering en werd het een adventkalender. Ik had direct een heel leuk idee. Mijn neefje is 2 en ik vond het leuk om de adventkalender voor hem te maken. 
Er zat ook allerlei decoratiemateriaal bij.
Ik heb zelf verf gekocht bij de action en ook het papier dat ik gebruikte is van de action, met de leuke gnomes. Ik schilderde het huis rood met een witte sneeuwrand. 
Op de achterkant scheef ik 'Max advent kalender' en plakte er gnoompjes van Marianne Design bij. 
Ik vind hem heel tof geworden. 
Nu nog bedenken wat er in de vakjes moeten komen.








Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

5 opmerkingen:

  1. Oooooh, wat leuk is dit!!
    Die blokken van Action zijn super leuk en geechikt voor deze advent kalender.
    Wat zal Max hier blij mee zijn.
    Niet teveel "toestanden" uithalen voor in de bakjes, het zal al leuk genoeg zijn om elke dag en bakje open te mogen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wow wow, wat super zeg! Ik kijk mijn ogen uit! Dat heb jezo leuk gedaan. EN wat ben je op tijd klaar! Moet een fijn gevoel zijn. Wat zal max het leuk vinden. Best lastig voor hem om maar 1 bakje ter dag te mogen openen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit ontzettend leuk zeg!! Heel mooi gedaan, echt een plaatje! Max boft maar met zo'n lieve, creatieve tante.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zeg, wat een gave adventkalender! Prachtig gemaakt! Dat is vast een heel leuk knutselavontuur geweest. Het ziet er echt gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave adventkalender. Prachtig gemaakt. Jouw neefje vindt het vast super om in december de vakjes open te maken.

    BeantwoordenVerwijderen