vrijdag 13 oktober 2023

veel geluk lief en stralend bruidspaar

Een collega van mij trouwt vandaag. Ik stuurde haar vandeweek al deze kaart. Het is een shutterkaart. Ik gebruikte de gratis printables van NobodyElse. Ik gebruikte de leuke muisjes van MD. Allemaal hartjes papier. Aan de binnenkant champagne met glazen, ook van MD. Ik vind hem heel leuk geworden. Ik ben benieuwd wat zij ervan vindt hihi.






glittersteentjes als de bubbels van de champagne. hihi. 

Fijne vrijdag.

Lieve groetjes,
Emily

3 opmerkingen:

  1. Prachtig! Wat een mooie kaart voor het bruidspaar. De glittersteentjes als champagnebubbels zijn een leuk detail.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh, super, wat een geweldige kaart! Heel mooi gemaakt Emily!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk!! Nu ik jouw kaart zie denk ik: ik ben Tieme's corsage vergeten! Ik had toch ook de muisjes gekozen, maar Tieme had ook een corsage op. Daar ga ik de volgende keer bij een trouwkaart aan denken!

    BeantwoordenVerwijderen