vrijdag 27 oktober 2023

Bij elkaar geraapte foto's

Ik ben een beetje met van alles bezig momenteel en ik dacht, ik laat dat hier ook gewoon weer eens zien. Ik ben lekker aan het borduren, haken, waxzegels aan het maken. Heerlijk beetje van alles doen. 

Deze box bestelde ik in Engeland en ik heb alle seizoenen. Ik ben met de herfst begonnen haha.

Deze maakte ik voor een vriendin en haar man, die samen zoontje Liam kregen. Ik kocht voor hen nog een lekkere douchefoam en deed dit label eraan. 


Mijn borduurwerk ben ik inmiddels alweer een stukje verder mee als dit hoor haha.

Mooie boom

Floortje stak gisteren haar tong uit. Haha.


En Grey lag heerlijk naast mij tijdens het haken.

Je zou maar een kat kunnen zijn. Heerlijk.

Nieuwe najaarswaxzegels van Jessy at sea. Heel blij mee weer.


En direct maar even uitgeprobeerd. Zo leuk om te maken allemaal. 

Ik mag weer werken dit weekend. Wat zijn jullie plannen?

Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

4 opmerkingen:

  1. Wat ben jij heerlijk creatief bezig. Heel herkenbaar! Ik ben heel benieuwd hoe het er straks uit ziet als alle 4 de seizoenen klaar zijn. Daar ben je vast nog wel een poosje zoet mee. Succes er mee.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, zulke berichtjes.
    Gaat niet over iets speciaal, maar over van alles en nog wat, ik hou ervan.
    Jullie hebben een kat die Floortje heet, wist het wel, maar nu valt het mij ineens weer op.
    Wij gaan dit weekend een beetje opruimen, de vakantie was doen en verder niet teveel drukte.
    Maandag, als jij waarschijnlijk weer vrij bent, gaan wij weer werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een gezellige post Emily. En wat een prachtig borduurwerk heb je gekocht. Ik vind hem super! Ben nu al benieuwd hoe de herfst eruit ziet als hij klaar is!
    En Floortje... wat een leuke poes, zeg!
    Je haakwerk ziet er ook al zo mooi uit en dan de waxzegels nog. Heel gaaf! Je bet ook creatief op veel gebieden he? Heerlijk, dan verveel je je vast ook nooit. Ik heb mijn laatste vrije weekend aansluitend aan mijn vakantie. Tieme en Nicolette gaan verhuizen, ik heb Creatief Cafe en zondag verjaardagen....Zal me niet vervelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk warm haken onder en aan die mooie deken!
    Je borduurwerk wordt erg mooi, je bent met het mooiste seizoen (wat kleuren betreft) begonnen.
    Die waxzegels zijn heel gaaf, ga je die verwerken op kaarten of als sluitzegels ol enveloppen doen, of???

    BeantwoordenVerwijderen