donderdag 12 oktober 2023

52 Weeks to Christmas - week 41

Ik verbaasde mij gisteren ineens over de stapel kerstkaarten die ik al heb. Ik word er zo blij van dat ik er al zoveel heb. Die van deze week kwam boven op de stapel. Op de facebookpagina van De Egel hadden ze een extra challenge (anders als op hun challenge blog) met een sketch. Dit is mijn uitwerking van de sketch. Toen ik eenmaal alles op maat had, vond ik het jammer dat ik groen achter had. Ik had de 2 blokken liever omgeruild gezien. Maar ik had geen zin om het opnieuw te doen, dus zo is die ook prima haha. 

Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 41




En ik weet zeker dat jullie mijn enthousiasme over bovenstaande foto's zullen begrijpen.
Mijn hobbyplek is in de serre en het dak is blijkbaar niet helemaal waterdicht meer. Helaas met gevolg dat de basisplaat van mijn big shot, kapot was. Toen ik zag wat ik moest betalen voor de nieuwe basisplaat, besloot ik een nieuwe aan te schaffen.
Mijn eerste big shot is een tweedehandse van facebook, waar ik heel veel plezier van heb gehad. Maar de handel begon te slijten en de zwarte pootjes vallen eraf. 
Plus alleen de basisplaat is al meer als 1/3 van de nieuwprijs van een nieuwe big shot. Besteld via amazon want dat daar was die het goedkoopste. 
Vanmiddag/vanavond eerst helemaal weer mooi opgeruimd en alles netjes gemaakt en nu staat mijn gloednieuwe Sizzix Big Shot te shinen op mijn tafel.

Happy me!

Ik ben vandaag lekker vrij. Vrijdag en het hele weekend moet ik wel werken. Welkom in de zorg. Haha.

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily





 

9 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje, en heerlijk wat een nieuwe aanwinst!! heel veel plezier ermee.
    Gezellig dat je vandaag weer meedoet met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave machine heb je gekocht.....dat werkt weer fijn he!
    je kaartje is heel leuk geworden.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart weer, Emily. Ik snap wel wat je bedoelt, soms plak ik iets en denk ik ook later dat het beter anders had gekund. Maar ja, gedane zaken... en de ontvanger weet niet wat ik erbij bedacht heb, dat scheelt ook. (Tenzij het een blogger is en ik het op mijn blog vermeld :-))
    Wat zul je blij zijn met je nieuwe big shot, veel stans plezier ermee. Hopelijk is je lekkage niet al te erg en/of snel verholpen.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en veel plezier van je nieuwe big shot !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een mooi kaartje hoor ondanks dat je het dan anders zou eillen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ging even niet goed. Een mooi kaartje vind ik het toch. En wat een mooie aanwinst. Kan me voorstellen dat je blij bent. En heerlijk toch al een hele stapel kaartjes. Ik vind dat een rustgevende gedachte. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vrolijke kaart voor kerst. En wat scheelt dat he als je elke week minstens 1 kerstkaart maakt.
    Wat zul je vandaag genieten van je nieuwe stansmachine! Leuke hoek heb je. Is de lekkage al wel verholpen?
    Fijne dag en werk ze het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kerstkaart, mooie papiertjes!
    Je werkplek ziet er lekker opgeruimd uit.
    Ik heb vorig jaar een Big Shot gekocht omdat ik graag werk met een A4 stans, maar gebruik hem alleen voor de heel grote stansen, ik vind hem niet fijn omdat de platen zo ontzettend krom trekken. Meestal gebruik ik mijn machientje van de Action, die werkt voor mij zoveel,prettiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een leuke kerstkaart gemaakt met de schets. Oh ziet er goed uit je big shot, ik vind het een fijn apparaat. Heel veel plezier ermee. Bedankt dat je deze weer meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen